چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
رشد مهارت های فکری است .این گونه مهارت ها را می توان آموزش داد ، یکی از زیرساخت های توسعه ی انسانی و فراگیر به ویژه دانشکده های ، مناسب ترین دوره برای فراگیری این مهارت ها دوره ی کودکی و نوجوانی است .نقش دانشگاه ها بسیار اساسی ، علوم تربیتی و روانشناسی و بالاخص دپارتمان های آموزش دبستانی و پیش دبستانی در طراحی آموزش تفکر است. پرورش تفکر دانش آموزان از وظایف اساسی معلمان به شمار می آید. تدریس ثمربخش معلمان ما به هنر و اطلاع از اصول آموزش کارآمد نیازمند است. شواهد بسیاری حاکی از آنند که انقلابی در یادگیری در شرف وقوع است و مرکز آن فرایند تفکر است .بنابر این ما به جای مدارس دانش محور به مدارس تفکر محور نیاز خواهیم داشت.
کلید واژگان :تفکر ، پرورش ، معلمان ،مهارت ،فرآیند
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148294476334572
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
- برگزار کنندگان : مرکز همایش های حکمت مرتضوی
- تاریخ ثبت : 1395/10/08 20:36:03
- ثبت کننده : فاطمه ایزدیان
- تعداد بازدید : 214
- تعداد فروش : 0