چکیده :

هدف از پژوهش حاضر به بررسی جایگاه مشاوره بر پیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی ، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان در سال تحصیلی 94- 93 روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد جامعه پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان دلفان می باشند که به روش نمونه گیری تصادفی ساده 100 نفر از بین آنان انتخاب شده و یافته های پژوهش نشان می دهد که بین جایگاه مشاوره بر پیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی ، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد .

کلید واژگان :

مشاوره ، پیشرفت تحصیلی ، رشد عاطفی ، اجتماعی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک