چکیده :

یکی از مهم ترین شاخصها در موفقیت ارائه خدمات بانکی بررسی میزان جذابیت آن ها است.بررسی میزان جذابیت طرحها و خدمات بانکی فقط به فاز امکان سنجی یا مطالعه طرح هاي اجرا شده معطوف نمی شود بلکه به عنوان یک سیستم حلقه بسته کنترل و نظارت می توان براي طرح ها و خدمات در حال اجرا نیز به کار گرفته شود و با توجه به بازخوردهاي بدست آمده از سطح جذابیت و کشش ایجاد شده براي مشتري در هرسازمان هستند از اجراي طرح می تواند در اثربخشی طرح موثر باشد. بنابر این از آنجا که بررسی جذابیت طرح ها و خدمات ویژه بانکی می تواند در تطبیق طرحها و خدمات نوین بانکی با نیاز مشتریان و امکان سنجی ارائه طرح ها از سوي بانک وهمچنین ارزیابی طرحهاي در حال اجرا مهم باشد،لذا در این پژوهش با نظر خبرگان بانک ملت و با استفاده از تکنیک تحلیل فرآیند شبکه به ارزیابی شاخص هاي جذابیت خدمات ویژه بانک پرداخته شد و در دامه با استفاده از روش پرومته به رتبه بندي آنهابه منظور ارائه راهکارهایی براي استفادة مؤثرتر مدیران از ایجاد رضایت در مشتریان جهت حفظ و بانک و تلفن بانک در رتبه SMS، وفادارکردن آنها، است نتایج بیانگر آن می باشد که خدمات همراه بانک هاي اول تا سوم برترین خدمات ویژه قرار گرفته اند.

کلید واژگان :

جذابیت،خدمات ویژه بانک،فرآیند تحلیل شبکه اي،پرومته



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک