در اغلب پژوهش های انجام شده در سازمان آموزش و پرورش بیشتر به زیر شاخه های مدیریت پرداخته شده و به مدیریت کیفیت جامع(TQM) به عنوان موضوع مهم و فراگیر که از جنبه های مختلف یک سازمان را مورد بررسی قرار داده و ارزیابی می کند و سعی در پیشرفت آن دارد کمتر پرداخته شده است دراین پژوهش نظام مدیریت کیفیت فراگیر درسازمان آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار گرفه شده وتاثیر اجرای مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) را برفاکتورافزایش رضایت شغلی در سازمان آموزش و پرورش مشخص شده است.این پژوهش بر اساس هدف از نوع کاربردی است و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش عبارت است از مدیران و کارشناسان سطوح مختلف ادارات سازمان آموزش و پرورش و همچنین مدیران و معاونان وکادرمدارس بوده و از روش نمونه گیری طبقه بندی- تصادفی استفاده شده است.روش کار بر مبنای آمار استنباطی (تحلیل همبستگی داده ها) بوده و و برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است.
کلید واژگان :مدیریت کیفیت فراگیر،رضایت شغلی، آموزش و پرورش
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148488943622516
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دانشگاه علامه طباطبایی- نقش فناوری های نوین
- برگزار کنندگان : دانشگاه علامه طباطبایی
- تاریخ ثبت : 1395/11/01 08:47:16
- ثبت کننده : دکتر محمد تقی پور(تالش)
- تعداد بازدید : 194
- تعداد فروش : 0