چکیده :

هدف از این مطالعه بررسی ارتباط رشد الگوهای بنیادی منتخب با تعادل و انعطاف پذیری دانش¬آموزان پسر 7 تا 9 ساله بود. نمونه آماری مشتمل بر 388 شرکت کننده داوطلب بود. رشد الگو¬های بنیادی با استفاده از آزمون اولریخ و تعادل و انعطاف پذیری با استفاده از آزمون های تعادل ایستا (استورک) و آزمون نشستن و رساندن اندازه گیری شد. آزمون همبستگی رواسپیرومن نشان داد که رشد الگوهای بنیادی منتخب با تعادل و انعطاف پذیری ارتباط معنا داری دارد (05/0p≤ ). بنابراین کودکانی که رشد الگوهای بنیادی بیشتری را تجربه کرده اند از تعادل و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار بودند.

کلید واژگان :

الگوهای بنیادی ، تعادل ، انعطاف پذیری ، کودکان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک