در دنیای هزاره سوم و دنیای رقابت روزافزون در جوامع مختلف، سازمانها و شرکت های نوآور برای ماندگاری و بهبود عملکردی عمر فعالیتی خود ناچار به ایجاد تغییر و تحولات اساسی در ساختار و بدنه مدیریتی و خطی مشی های استراتژی هستند که این خود مستلزم درک عمیق از شرایط محیطی و متغییرهای تاثیر گذار بر پیشبرد اهداف سازمان و جایگاه رقابتی آن دارد.ايدههاي جديد با تفکر خلاق بدست ميآيند.این مقاله با استفاده از منابع کتابخانه ای سعی در تبیین مفهوم کارآفرینی از دیدگاه رهبری سازمانی، نوآوری و خلاقیت نموده است. نتایج نشان می دهند که امروزه سازمان ها نیازمند رهبری هستندکه توان کارآفرینی داشته باشد و از قدرت خود در جهت تأمین منابع برای سازمان استفاده نماید و به نیازهای شخصی کارکنان و ارزش ها وباورهای آنان نیز توجه کند، و در راستای چنین هدفی مقاله حاضر به روش مروری تدوین گردیده تا راه گشای مسیر در جهت اعطلای علمی کشورمان باشد.
کلید واژگان :رهبری کارآفرینانه،کارآفرینی سازمانی، خلاقیت، نوآوری، آموزش
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6149020487548328
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
- برگزار کنندگان : دانشگاه علمی کاربردی و شرکت پژوهشی صنعتی طرود شمال
- تاریخ ثبت : 1396/01/02 22:17:55
- ثبت کننده : یوسف پناهی گرجی محله
- تعداد بازدید : 193
- تعداد فروش : 0