چکیده :

این پژوهش به بررسی : تصویرذهنی کشورمبدابرندبرشکل گیری ارزش ویژه نام تجاری با مطالعه موردی: تداعی آگاهی از برند می پردازد. این پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی وازنظر روش تحقیق توصیفی–استنباطی است که جهت گردآوری داده ابتداازمطالعات کتابخانه ای و درادامه به توزیع پرسشنامه پرداخته شده وبه دلیل استفاده ازپرسشنامه تحقیق حاضرپیمایشی می‌باشدوتجزیه وتحلیل داده ها بااستفاده ازنرم افزار آماری اس پی اس 16ولیزرل انجام شد نتیجه تحقیق نشان می دهد که تصویر کشورمبدا برند تاثیر مثبتی بر تداعی آگاهی از برند را دارد.

کلید واژگان :

تصویر ذهنی ، کشور مبدا برند ، ارزش تجاری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک