چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این پژوهش، با هدف پاسخ به این سؤال انجام شد که؛ چرا به دنبال بهره گیری از فنآوری اطلاعات و ارتباطات و دستاوردهای آن در آموزش ریاضی هستیم. با توجه به ادبیات پژوهش حاضر و نتایج حاصل از مطالعات در این زمینه، می توان نتیجه گرفت که به دلیل وجود بی علاقگی دانش آموزان نسبت به یادگیری درس ریاضی و اهمیّت این درس در تمام مقاطع تحصیلی، بهویژه در مقطع ابتدایی، بهره گیری از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی به جهت درگیر کردن حس بینایی و شنوایی مؤثّر بوده و استفاده از ابزارهاي آموزشی جدید نرمافزاري، در افزایش یادگیری و ایجاد علاقه در دانش آموزان تأثیر مثبتی دارد.
کلید واژگان :آموزشوپرورش، فنآوری اطلاعات و ارتباطات، مدارس ابتدایی، درس ریاضی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6150783561078585
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین همایش چالش ها و راهکار ها در تدریس ریاضیات ابتدائی و متوسطه
- برگزار کنندگان : ايران- ملكان
- تاریخ ثبت : 1396/07/20 22:43:30
- ثبت کننده : معصومه محترم نژاد
- تعداد بازدید : 180
- تعداد فروش : 0