چکیده :

این پژوهش، با هدف پاسخ به این سؤال انجام شد که؛ چرا به دنبال بهره گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و دستاوردهای آن در آموزش ریاضی هستیم. با توجه به ادبیات پژوهش حاضر و نتایج حاصل از مطالعات در این زمینه، می توان نتیجه گرفت که به دلیل وجود بی علاقگی دانش آموزان نسبت به یادگیری درس ریاضی و اهمیّت این درس در تمام مقاطع تحصیلی، به‌ویژه در مقطع ابتدایی، بهره گیری از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی به جهت درگیر کردن حس بینایی و شنوایی مؤثّر بوده و استفاده از ابزارهاي آموزشی جدید نرم‌افزاري، در افزایش یادگیری و ایجاد علاقه در دانش آموزان تأثیر مثبتی دارد.

کلید واژگان :

آموزش‌وپرورش، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، مدارس ابتدایی، درس ریاضی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک