مديريت سبز فرآیند گسترده سازماني استفاده از نوآوري براي دستيابي به پايداري، کاهش ضايعات، مسئوليت اجتماعي و مزيت رقابتي از طريق يادگيري و توسعه مستمر و با رويکرد اهداف زيستمحيطي و استراتژيک است که بهطور کامل با اهداف و استراتژيهاي سازمان يکپارچه شده است. سازگاري با محيطزيست و مسئوليت اجتماعي سازمان با اهداف رشد اقتصادي و کيفيت محيطي هميشه در تعارض هستند بنابراین در طول دهههاي اخير شماري از سازمانها با يک استراتژي جديد با نام مديريت سبز براي يکپارچهسازي محيط در استراتژي کسب و کار و بهبود همزمان محيط و عملکرد کسب و کار پیشقدم شدهاند که هدف اصلي آن نگهداري منابع و بهبود کيفيت محيط فيزيکي و فرآيندها است. مديريت سبز به انجام اقدامات جامع در سرتاسر فرآيند کسب و کار اشاره دارد و مفهوم جديدي است که با آرمانهاي حفاظت از محيطزيست با اهداف دانشگاه، طراحي محصول، توسعه محصول، بازاريابي، مالي و متغيرهاي ديگر در مديريت کسب و کار ارائه می شود.
کلید واژگان :انرژی خورشیدی، کارگاه های آموزشی، اصلاح الگوی مصرف، رویکرد سبز، مدیریت سبز
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6150971864455217
- سال انتشار : 1396
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین کنگره بین المللی علوم زمین و توسعه شهری و اولین کنفرانس هنر، معماری و مدیریت شهری
- برگزار کنندگان : دانشگاه شهید بهشتی
- تاریخ ثبت : 1396/08/12 17:47:24
- ثبت کننده : مژده حدادی
- تعداد بازدید : 231
- تعداد فروش : 0