چکیده :

در این مقاله گفته میشود که سازمان های پیشرو در عصر حاضر موفقیت خود را در بکارگیری سهم بیشتری از دارایی های نامشهود دنبال می کنند و منابع انسانی خلاّق به عنوان مهمترین دارایی نامشهود و کلید طلایی آن ها در عرصه رقابت به شمار می روند .دارایی های نامشهود، دارایی های با عمر طولانی و غیرقابل لمس هستند که توسط استراتژی های ارزش محور یک سازمان، توسعه و گسترش می یابند . با توجه به این مقاله به این نتیجه میرسیم که سرمایههای نامشهود با وجود این که راه مستقیمی برای اندازهگیری آنها وجود ندارد و جزء دارائیهای ما که قابل مشاهده هستند، نمیباشند ولی از راههای گوناگون موجب افزایش بهرهوری در سازمانها شده و باید مورد توجه قرار بگیرند.

کلید واژگان :

سازمان ،



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک