چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در این مقاله از رهیافت کنترل مدرن برای طراحی کنترلر استفاده شده ا ست. در ابتدا، برای سیستم تعلیق خودرو، یک مدل دینامیکی در نظر گرفته شده و برای آن معادلات حاکم در فرم فضای حالت بیان شده است. مشاهده گر حالت مرتبه کامل است و به روش جایده ی قطب با معیار قطب های غالب، بسل و ITAE طراحی ومورد بررسی قرار گرفته است. پاسخ به ورودی پله برای سیستم طراحی شده و مقایسه ای بین سیستم های طراحی شده انجام گرفته است و منحنی های پاسخ سیستم نسبت به ورودی پله تحت شرایط اولیه بدست آورده شد.
کلید واژگان :کنترل مدرن ، تعلیق فعال ، کنترلر و جایدهی قطب
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6151393742248196
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس سالانه ملی مهندسی مکانیک و راهکارهای صنعتی
- برگزار کنندگان : مرکز علمی آموزشی و پژوهشی ارگ
- تاریخ ثبت : 1396/10/01 13:40:22
- ثبت کننده : محسن حیدری بنی
- تعداد بازدید : 278
- تعداد فروش : 0