چکیده :

در این مقاله از رهیافت کنترل مدرن برای طراحی کنترلر استفاده شده ا ست. در ابتدا، برای سیستم تعلیق خودرو، یک مدل دینامیکی در نظر گرفته شده و برای آن معادلات حاکم در فرم فضای حالت بیان شده است. مشاهده گر حالت مرتبه کامل است و به روش جایده ی قطب با معیار قطب های غالب، بسل و ITAE طراحی ومورد بررسی قرار گرفته است. پاسخ به ورودی پله برای سیستم طراحی شده و مقایسه ای بین سیستم های طراحی شده انجام گرفته است و منحنی های پاسخ سیستم نسبت به ورودی پله تحت شرایط اولیه بدست آورده شد.

کلید واژگان :

کنترل مدرن ، تعلیق فعال ، کنترلر و جایدهی قطب



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک