چکیده :

نام های تجاری و تبلیغاتی که در دنیای کسب و کار پویای امروز به ترویج آنها پرداخته می شود به عنوان علائم کیفیت و ثبات ، دارای اهمیت ویژه ای هستند زیرا یک نام تجاری یک دارایی ارزشمند است که به عنوان مانعی جهت جلوگیری از پایین آمدن کیفیت عمل می کند . برندها نقش های چندگانه ای را برعهده دارند . به عنوان مثال یک برند تضمینی را از جانب تولید کننده به مصرف کننده در مورد کیفیت محصول فراهم می آورد . در این مقاله با اشاره به تعاریف مختلف استراتژی و نام تجاری به ارتباط بین این دو عامل پرداخته و با بیان ارزش برند به رابطه استراتژی نام تجاری با دیدگاه تولید کننده و مصرف کننده اشاره می شود . هدف این مقاله در کنار هم قرار دادن مفاهیمی چون استراتژی ، نام تجاری ، ویژگی های محصول ، رضایت مشتری ، استراتژی های نوین گسترش نام تجاری و چرایی ساختاربندی مجدد نام تجاری در سازمان ها است .

کلید واژگان :

استراتژی ، نام تجاری ، ارزش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک