چکیده :

این مقاله چارچوبی مفهومی که تاثیر فناوری اطلاعات را بر مدیریت خدمات و هزینه های تراکنش در هتل را توصیف میکند، گسترش می دهد و اینکه چگونه فناوری اطلاعات به چنین شرکت هایی برای رسیدن به هزینه های کمتر مرتبط باعملیات ها کمک می کند، چیزی است که این مقاله جزئیات آن را به تصویر می کشد. علاوه بر این زیر بنای آنکه چگونهفناوری اطلاعات بر مدیریت خدمات در هتل ها با خدمات کامل تاثیر گذار خواهد بود، به طور ویژه از منظر مشتری درحالی که بر دو جنبه تمرکز دارد (به عبارت دیگر رضایت مشتری و نقش مشتری به عنوان یک تولید مشترک) بحث شدهاست. و همچنین دستیابی به پیشنهاد یک چاچوب مفهومی که نشان می دهد که چگونه برنامه های کاربردی فناوری اطلاعاتممکن است هتل را به مزیت رقابتی هدایت کند و زمآن اجرای تصمیمات سرمایه گذاری فناوری اطلاعات در رابطه با برنامههای کاربردی فناوری اطلاعات در هتل می تواند به شایستگی و قابلیت های برتر فناوری اطلاعات هدایت کند، که متعاقبا میتواند منجر به کاهش هزینه، چابکی، نوآوری، ارزش افزوده برای مشتریان و خدمات رسآنی بهتر به مشتریان شود. در این مقالههمچنین تاثیر وب سایت در هتل ها نیز بیان شده است، در عصر تکنولوژی الآن ، اینترنت خصصوصا در امر گردشگری امریمهم می باشد. با استفاده از داده های وب سایت های 33 هتل پنج ستاره ، تحقیق در مورد فناوری های استفاده شده در صنعتگردشگری در کرواسی صورت گرفت.

کلید واژگان :

فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات، رضایت مشتری، بازاریابی هتل



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک