چکیده :

سازمان های امروزی درخلاقیت ونواوری به عنوان الگویی تحول آور به فعالیت خود می پردازند بعبارتی سازمان ها برای انکه بتوانند فاصله خود را نسبت به رقبا حفظ کنند مجبورند درمقاطع زمانی مختلف خدمات جدیدی را به بازار عرضه نموده که لازمه این امروجود فرهنگ مبتنی برخلاقیت و نواوری می باشد سازمان ها برای ادامه حیات خویش نیازمند به فعالیت همراه با نواوری میباشند نوآوری فرآیندی چندبعدی بوده که کلیه سطوح سازمان ها را دربرمیگیرد نوآوری و خلاقیت عامل شناساندن هویت سازمان به مشتریان و رمزادامه حیات موفق سازمانهاست ازجمله عواملی که میتواند برگسترش فرهنگ کارافرینانه مبتنی برخلاقیت و نواوری تاثیر گذار باشد مدیریت دانش می باشد به همین دلیل این مقاله باتوجه به اهمیت این مبحث به بررسی نقش مدیریت دانش درتوسعه و گسترش فرهنگ کارافرینانه مبنی برخلاقیت و نواوری درسازمان های دانش محور می پردازد

کلید واژگان :

مدیریت دانش ، فرهنگ کارآفرینانه ، خلاقیت و نوآوری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک