این پژوهش به بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند می پردازد. روش پژوهش در این نوع پژوهش از نوع توصیفی و همبستگی میباشد. در این پژوهش نوع تحقیق بر اساس هدف، کاربردی است ازنظر روش گردآوری دادهها از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان شعب بانک انصار شهر کرج میباشد. روش نمونهگیری با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده، از طریق فرمول کوکران با توجه به جامعه آماری300 نفری، حجم نمونه 132 نفر میباشد. ضریب آلفای کرونباخ محاسبهشده در این پژوهش، در یک مطالعه مقدماتی با توزیع ۳۰ پرسشنامه 906/۰ به دست آمد. با استفاده از ابزارهای آماری و. برای تجزیهوتحلیل دادههای پژوهش ا استفاده از نرمافزار PLS استفادهشده است جهت آزمون فرضیهها از معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) استفاده خواهد شد. نتایج حاکی از آزمون این را نشان داد که سیستم رفاهی ، آموزش ، ارتباطات ،رقابت و حمایت مدیریت ارشد بر فرهنگ برند تأثیر مثبت و معناداری دارد.
کلید واژگان :بازاریابی داخلی ، فرهنگ ملی ، بانک انصار
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6154998984584051
- سال انتشار : 1397
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی ،چالشها و راه حل ها
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور
- تاریخ ثبت : 1397/11/23 20:14:05
- ثبت کننده : میثم عاقلی
- تعداد بازدید : 154
- تعداد فروش : 0