چکیده :

توسعه محصول جدید و اهمیت آن برای شرکت ها به عنوان رویكردی جدید، هرچند با ریسک هکایی همکراه اسکت، امکا شکنا ت عوامل کلیدی این رویكرد، می تواند در کاهش ریسكهای تصمیم گیری برای مدیران مفیکد باشکداا آنجکا ککه در با ارهکای پویکا و رقابتی مدیران به دنبال پیدا کردن استراتژی های موثر برای توسعه محصول جدید می باشندا برنکدگان در محکیط در حکال ت ییکر جهان امرو ی کسانی هستند که به طور مداوم نوآوری و توسعه محصول را به منظور تأمین و تضمین پایداری ود به کار میگیرندا این مقاله درصدد بررسی رابطه بین مدیریت ریس در فرآیند توسعه محصول جدید در صنایع کودرو سکا ی ایکران مکی باشکد و مشتاقانه برای برآوردن ضرورت نوآوری در مدیریت ریس در فرآیند توسعه محصول تلاش می نمایداعلاوه بر آن برای چر ه عمر نوآوری سا مانی روش مدیریت ریس در فرآیند توسعه محصول جدیدبا ی تكنی کارآمد برای مدیریت ریس ابتکدا شکش نکو اصلی ریس )سکا مانی ،مکدیریتی ،مالی،تولیکد، با اریکابی، فنکی( درتوسکعه محصکول جدیکدومرتبط بکا فا هکای توسکعه محصکول جدید)فرصت،ایده،توسعه مفهوم محصول،استراتژی،تست با ارو تجاریسا ی محصول( را شناسکایی نمکوده و سک ب بکه کمک روش تحلیل عاملی تاییدی نتایج حاکی ا آن است که ارتباط صحیح و منطقی بین مدیریت ریس و توسعه محصکول جدیکد در صکنایع ودرو سا ی ایران وجود داردا آ مون نیكویی برا ش مدل نیز برا ش صحیح مدل را به وبی نشان می دهدا

کلید واژگان :

مدیریت ریس ، توسعه محصول جدید



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک