چکیده :

با اشاعه اینترنت، زندگی افراد تغییر یافته است. این تکنولوژی موجب شده تا جهانی سازی و تجارت به سادگی در جوامع تسهیل شود. سازمان های مدرن، اینترنت را برای فعالیت های روزانه خود انتخاب کرده اند و به آن وابسته شده اند. بسیاری از سازمان ها نیزشروع به فعالیت در تجارت الکترونیک نموده اند. تحقیقات نشان داده اند که انتخاب تجارت الکترونیک منجر به مزیت های متنوع و متعددی می شود که شامل کاهش هزینه، بهبود کیفیت محصول، تماس با مشتری یا عرضه کننده جدید و ایجاد شیوه های جدید فروش محصولات می شود. تجارت الکترونیک و شاخه های متعدد آن در قرن حاضر از ضروریات چشم نا پوشیدنی می باشد.بحث تجارت الکترونیکی از سال 1375 شمسی در ایران مطرح بوده است ولی متاسفانه هنوز به دلایل مختلف اقدامات لازم و یا به اندازه کافی برای گسترش آن صورت نگرفته است. در این مقاله به برخی از موانع استفاده از تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت

کلید واژگان :

اینترنت، تجارت الکترونیک، فروش محصولات، کسب وکار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک