چکیده :

این پژوهش به بررسی وضعیت کسب و کارهای خانگی در ایران و مقایسه آن با کشورهای دیگر، آسیب شناسی و اعتبار سنجی مشاغل خانگی و ویژگی های کارآفرینان خانگی می پردازد. نتایج به دست آمده از این پژوهش حکایت از آن دارد که 86% جامعه از قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی بی اطلاع بوده، بیش از 97% مشاغل خانگی به شکل مستقل انجام می شود و بانوان بیش از 80% شاغلین خانگی را تشکیل می دهند. همچنین قالی بافی، تولید پوشاک و صنایع دستی به ترتیب بیشترین شاغلین خانگی را به خود اختصاص داده اند.

کلید واژگان :

مشاغل خانگی، کسب و کار خانگی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک