چکیده :

جهان به سرعت دگرگون می شود و معلمان نیز باید مانند سایر گروه های حرفه ای با این واقعیت رو به رو شوند کهه ومهوای ههای اولیه ونان در جهان امروا چندان مفید نخواهد بود و ونان باید در سراسر عمر خود دانش خود را رواومد کنند . اختلال تحصیلی توانایی تفسیر ونچه را که فرد میبیند یا میشنود، و یا ارتباط دادن اطلاعات دریافتی اا قسمتهای مختلف مغز را تحت تهاریر قهرار میدههد. این محدودیتها میتوانند در قالب مشکلات خاص در خواندن و نوشتن، هماهنگی، خویشتن داری، یا توجه بروا پیهدا کننهد. امهرواه ملت ها به نیروهای انسانی جدید و متفکران نو اندیش نیاا دارند. اکنون انتظار می رود دانش ومواانی تربیت شوند که اا ادراك، دانش و مهارت برخوردار باشند و بتوانند معلومات خود را به کار ببرند، تحلیل کنند، پرسش کنند، کشف کنند، بیاامایند، بکاوند، مفهاهیر را اا دیدگاه های متعدد بنگرند، عملکرد مؤرر داشته باشند، اندیشه ها و نظرات را با استدلال های دقیق و به طور مستند ارایهابی کننهد، اا روی های تحقیقی برای بررسی مسائل بهره گیرند، با کیفیت به کار و تولید بپردااند، معیارهای عملکرد صحیح را بشناسند و مسهائل جدید را در موقعیت های جدید حل کنند. دانش ومواان باید با کمک مشاورین مدارس اا یادگیری های سطحی و مبتنی بر حافظهه و تکرار، فراتر رفته، به سوی مهارت های تجزیه و تحلیل، ترکیب و اراشیابی و کاربرد در موقعیت های جدید، حرکت کنند.

کلید واژگان :

روان ، فراشناخت ، سلامت ، دانش آموزان، معلم



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک