چکیده :

فراترکیب حاصل با هدف بررسی نقش آموزش و پرورش در پرورش مهارت های زندگی اچتماعی دانش آموزان ابتدایی نگراش شده است پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها از نوع کیفی است که با روش کتابخانه ای، از نوع مطالعات ثانوی و فراترکیب است این پژوهش برای بررسی نقش آموزش و پرورش در پرورش مهارت های زندگی اچتماعی دانش آموزان ابتدایی انجام گرفته است جامعه این پژوهش مقالات منتشر شده در منابع اطلاعاتی معتبر،مجلات و نشریات معتبر داخلی مانند سیویلیکا،نورمگز،sid schalary jornal proquest sciencedirect scopus و....می باشد که 302 مقاله در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتی که با سوال و هدف پژوهش،عنوان،چکیده،محتوا و روش پژوهش تناسبی نداشتند در چند مرحله حذف شدند.28 مقاله بعد از پالایش وارد حجم نمونه شدند

کلید واژگان :

مهارت های زندگی،زندگی اجتماعی،پرورش دانش آموزان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک