لزوما تابآوری در کارآفرینی و نوآوری اجتماعی مفاهیم تازه ای نبوده و سال ها وجود داشته اند. اما هر سال بیشتر به شرکتها، NGOها ودولتهای سرتاسر دنیا مرتبط میشوند. بسیاری از شرکتها به محض اینکه متوجه میشوند که تابآوری در کارآفرینی و نوآوری اجتماعی بخشی از روش جدید تجارت کردن در آینده است، این توسعه ها را جدی گرفته و بنابراین توان خود را جهت مقاومت کردن افزایش میدهند. یکی از چالشهای کلیدی این است که اگرچه درک جزئی مبهمی از مفاهیم وجود دارد، چطور باید آنها را اجرا نمود وچگونه میتوان تاثیری را خلق کرد. علاوه بر این مفاهیمی مانند کارآفرینی اجتماعی یا نوآوری پایدار وجود دارند و به پیچیدگی موضوع می افزایند. همانطور که در مورد اکثر مفاهیم این مسئله صادق است، این درک مبهم میتواند نهایتاً مانع توسعه مفهومی گردد، که اگر بهصورت جدی به کار گرفته شود، سهم چشمگیری در بهبود شیوه ای که باهم مشارکت می کنیم، چیزی را ابداع می کنیم و نهایتاً باعث ایجاد تاثیری مثبت بر جهان می شویم، خواهد داشت. این مقاله بر اساس روش جمع آوری کتابخانه برای بررسی تابآوری در کارآفرینی به عنوان محرکی برای نوآوری اجتماعی انجام گردیده است.
کلید واژگان :تاب آوری، نوآوری اجتماعی، کارآفرینی، نوآوری، پایداری
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6173303593821449
- سال انتشار : 1403
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارکهای فناوری و سازمان های نوآوری ایران "فناوریهای نوظهور، سازمانهای نوآور و توسعه پایدار
- برگزار کنندگان : انجمن علمی پارکهای فناوری و سازمان های نوآوری ایران
- تاریخ ثبت : 1403/09/11 10:22:18
- ثبت کننده : دکتر علی عبدی جمایران
- تعداد بازدید : 39
- تعداد فروش : 0