چکیده :

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر هوش مصنوعی و رسانه اجتماعی فضای مجازی( بر عملکرد تحصیلی و سلامت روانی اجرایی شد. جامعه تحقیق کلیه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های استان گیلان بودند، تعداد نمونه 483 نفر از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های استان گیلان در نظر گرفته شد که به همین تعداد پرسشنامه جهت پاسخگویی توزیع و جمعآوری گردید. اطلاعات گردآوریشده توسط پرسشنامهها بهوسیله نرمافزار SPSS24 و AMOS24 با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامههای پژوهش نشان داد که هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر یادگیری هوشمند، عملکرد تحصیلی و سلامت روانی دارد. رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر یادگیری هوشمند، عملکرد تحصیلی و سلامت روانی دارد. یادگیری هوشمند تاثیر معناداری بر عملکرد تحصیلی و سلامت روانی دارد

کلید واژگان :

فضای مجازی ، هوش مصنوعی، عملکرد تحصیلی ، سلامت روانی.



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک