لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 The Impact of Inter-Firm Knowledge Sharing and Nature of Relationship on Satisfaction with LSP’s Performance پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2014 تائید شده
2 The Role of the Factors Affecting the Financial and Marketing Aspects of Customer Relationship Management Strategy پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2013 تائید شده
3 نقش عوامل موثر برموفقیت راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی های فروش خودروی استان گیلان پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1393 تائید شده
4 تأثیر تسهیم دانش و سیستم هاي اطلاعاتی سبز بر بهبود عملکرد محیطی سازمان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 2015 تائید شده
5 نقش استراتژی های رویارویی در پیش بینی تمایل مشتری نسبت به خرید تکنولوژی های جدید مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 2014 تائید شده
6 رویکردهای مرتبط با انتشار و پذیرش نوآوری مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
7 نقش مهندسی مجدد فرایندهاي کسب و کار در افزایش عملکرد شرکت هاي صنایع غذایی استان گیلان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
8 نقش مسئولیت اجتماعی سازمان با بکارگیری سیستم های اطلاعاتی سبز بر بهبود عملکرد محیطی سازمان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
9 The role of E-service capability and Research and Development capability in Organizational performance مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده