چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
یکی از شاخصهای پیشرفت جوامع پذیرش و اشاعه نوآوریهاست. نوآوری، فرایندی است که طی آن افکار و روشهای نوین، خلق شده و یا توسعه مییابند. انتشار و پذیرش نوآوری از جمله مفاهیم مهم درادبیات مدیریت فناوری و نوآوری است که بیش از هر چیز یادآور مطالعات راجرز و پس از آن پژوهش های دیویس و ونکاتش به عنوان برخی از مشهورترین محققان این حوزه می باشد. هدف این مقاله، بررسی الگوها و مدل های موجود در زمینه انتشار و پذیرش نوآوری است. ما تلاش کردیم با بررسی ادبیات تحقیق، به معرفی رایج ترین مدل های پذیرش و انتشار نوآوری بپردازیم.
کلید واژگان :انتشار، پذیرش، نوآوری، مدل راجرز، مدل دیویس.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6147444580591602
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی با تاکید بر شرایط اقتصاد مقاومتی
- برگزار کنندگان : انجمن علمی هم اندیشان مبتکران ایران زمین
- تاریخ ثبت : 1395/06/31 11:46:45
- ثبت کننده : متین رشیدی استانه
- تعداد بازدید : 194
- تعداد فروش : 0