لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 ارزیابی رابطه بازارگرايي با عملكرد : نقش رضايت كارمندان و مشتريان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1393 تائید شده
2 ارزيابي تأثير ابعاد مديريت ارتباط با مشتري روي عملكرد مالي بانك ها (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی شهر رشت) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1391 تائید شده
3 تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات(8ps)،بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر وپس انداز(موردکاوی:شرکت بیمه ایران، شهر رشت) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1389 تائید شده
4 Presenting a Model for Accepting Online Brands: The Search Engines پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
5 Survey the Effects of Market Orientation on Economic performance of Insurance Companies (Case Study: Insurance Companies of Guillan Province) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF> 2015 تائید شده
6 EVALUATION OF EFFECTIVE FACTORS ON CUSTOMER DECISION-MAKING PROCESS IN THE ONLINE ENVIRONMENT پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2015 تائید شده
7 Evaluate the effects of market orientation on market performance in insurance companies (Case Study: Asia Insurance Company, Guilan Province) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2015 تائید شده
8 Assessment the Impact of Relationship Marketing Tactics on Relationship Quality and Customers Loyalty (Case Study: Mellat Bank, the City of Rasht) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
9 Evaluating the Social Role of Banks in the Customers’ Loyalty Case Study: Mellat Bank, Rasht City پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
10 Investigation Critical Success Factors of Customer Relationship Management Implementation پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2012 تائید شده