لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 تأثیر خدمت رسانی عادلانه(FAIRSERV) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
22 تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مدل پیشنهادی شاخص رضایت مشتری(CSI) (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
23 اثر ابعاد گرایش کارآفرینانه بر موفقیت محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شهر صنعتی رشت) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
24 تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه اجتماعی بر تعهد و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
25 نقش ابعاد جهت گيري استراتژيك در تعيين بازارگرايي (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده