چکیده :

هدف اين مقاله، تحليل روابط بين ادراكات ارزش، پايبندي و تصميم به استفاده از خدمات بانكي تلفن همراه است. با توجه به پيشينه موجود در اين زمينه، الگوي ي متشكل از چهارده فرضيه مورد آزمون قرار گرفت. جامعه آماري اين تحقيق كاربران همراه بانك در سطح مشهد است كه به دليل عدم وجود پايگاه اطّلاعاتي مشخص از روش نمونه گيري در دسترس براي اين تحقيق استفاده شد . ابزار تحقيق پرسشنامه طيف 5 نقطه اي ليكرت است كه به وسيله آن نظرات 93 تن از كاربران همراه بانك جمع آوري گرديد . از براي تحليل داده ها بهره گرفته شد . SMART-PLS روش مدل يابي معادلات ساختاري بوسيله نرم افزار نتايج نشان داد پايبندي به بانك ارائ هكننده خدمات، پايبندي به استفاده از تلفن همراه و تصميم به استفاده از تلفن همراه بطور مستقيم و مثبت و ارزش لذّت مدار و در بطن آن ارزش اجتماعي، بطور غير مستقيم و مثبت بر تصميم به ادامه ارتباط با بانك اثرگذارند.

کلید واژگان :

ادراكات ارزش، ارزش ادراك شده، همراه بانك، بانكداري، تلفن همراه، پايبندي



ارزش ریالی : 1200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک