هدف:. کارگاههای آموزشی سرای اهل قلم کارنامه نشر در بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، ارزیابی شده است. روش/رویکرد پژوهش: روش پژوهش، پیمایشی - توصیفی و ابزار پژوهش پرسشنامه است که بین 284 نفر از شرکتکنندگان در کارگاههای مختلف بهصورت تصادفی توزیع شده است. یافتهها: یافتههای حاصل از پژوهش نشان داد که اکثریت افراد شرکتکننده در کارگاهها از اطلاعرسانی و نحوه برگزاری کارگاه، انتخاب موضوعات و نحوه تدریس مدرسین رضایت داشتهاند. اگرچه مخاطبین خواستار فضای فیزیکی مناسبتر (چیدمان صندلی، نور مناسب و خوانایی اسلایدها) و درنظر گرفتن وقت بیشتر برای کارگاهها و اطلاعرسانی در سطحی وسیعتر در سالهای آتی هستند، اما بهطورکلی ارزیابی کارگاهها نشاندهنده این است که شرکتکنندگان از تمامی کارگاههای برگزار شده، رضایت نسبی داشتهاند. نتیجهگیری: : نتایج پژوهش نشان داد که برگزاری کارگاهها رضایت مراجعان را به همراه داشته است. اگرچه مخاطبین خواستار فضای فیزیکی مناسبتر (چیدمان صندلی، نور مناسب و خوانایی اسلایدها) و درنظر گرفتن وقت بیشتر برای کارگاهها و اطلاعرسانی در سطحی وسیعتر در سالهای آتی هستند، اما به طورکلی ارزیابی کارگاهها نشاندهنده این است که شرکتکنندگان از تمامی کارگاههای برگزار شده رضایت نسبی داشتهاند.
کلید واژگان :ارزیابی، کارگاههای آموزشی، نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، کارنامة نشر، سرای اهل قلم، انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک