امروزه كشوري كه خواهان حضور در بازارهاي بين المللي است، اما به لحاظ اعتبار و وجهه جهاني وضعيت مناسبي ندارد، يا سريعاً از بازار و صحنههاي حضور حذف ميشود و يا به حاشيه رانده ميشود. كشورهاي مختلف سعي دارند با برنامهريزي و اتخاذ استراتژيهاي كارا دست به اقداماتي بزنند تا بتوانند در كوتاهترين زمان ممكن سيماي جهاني خود را بهبود بخشند؛ زيرا اين سيماي كشورهاست كه تا حدودي اطلاعات زيادي راجع به قوانين مالياتي و تجاري، خصوصيات نيروي كار، امنيت، ثبات سياسي، اقتصادي و اجتماعي و بسياري موارد ديگر را متجلي ميسازد و از اين تأثيرگذاري روي اذهان مردم دنيا، قدرت و نيروي پنهان در عبارت"Made in" را افزايش ميدهد. اين مطالعه، بر اساس مجموعه تئوريها، مطالعات تطبيقي و استفاده از نظرات خبرگان بازاریابی کشور، به بررسي ابعاد شش گانه برندسازي ملي و راهكارهاي لازم جهت تقويت و توسعه برند ملي ايران پرداخته و استراتژيهايي را جهت تقويت برند ملي ایران ارائه نموده كه تا حد امكان مطابق با وظايف نهادهاي مختلف درگير در برنامه برندسازي ملي كشور باشد.
کلید واژگان :برندسازي ملي؛ برندهاي ملي؛ هويت رقابتي؛ ديپلماسي عمومي؛ استراتژي.
ارزش ریالی : 1200000 ریال
با پرداخت الکترونیک