چکیده :

يك شركت يا سازمان، جهت تحقق اهداف كلان و اهداف بازاريابي خود نياز به برنامهريزي بازاريابي دارد كه يكي از ستادههاي مهم اين فرآيند، تدوين استراتژيهاي بازاريابي است. اجراي درست استراتژيهاي بازاريابي، بخش نهايي و ضامن موفقيت شركت در امر بازاريابي است. نتايج پژوهشهاي مختلف در زمينه مديريت استراتژيك نشان ميدهد شركتهايي كه از رويكرد استراتژي جهت رسيدن به يك مزيت رقابتي پايدار استفاده ميكنند، اغلب در مرحله اجراي استراتژي در سطوح مختلف سازماني با مشكل مواجه ميشوند. هدف اصلي در اين مقاله، ارائهي يك ليست از موانعي است كه در راستاي اجراي موثر استراتژيهاي بازاريابي وجود دارد

کلید واژگان :

برنامهريزي بازاريابي، موانع اجراي استراتژيهاي بازاريابي، سازمانهاي ايراني



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک