چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
امروزه بخش خدمات،به شدّت توسعه یافته و درداخل دیگر بخش ها بیشترین سهم را دارا میباشد.در حقیقت مشاغل خدماتی محدود به صنایع خدماتی نظیر هتل داری، هواپیمایی بانکداری، بیمه وغیره نمیشود.بلکه خدمات جنبی صنایع تولید کننده محصولات فیزیکی یعنی خدمات حقوقی، درمانی و آموزش های فروشندگی را نیز دربر میگیرد.به همین دلیل رشد فزاینده خدمات بصورت یکی از روندهای اصلی دردنیا درآمده است.دراین مقاله بعد از بیان مفهوم خدمات، به ویژگی های خدمات و نگاه تازه به این خصوصیات پرداخته میشود وخط مشی های بازاریابی مؤسسات خدماتی مورد بررسی قرار می گیرد
کلید واژگان :مفهوم خدمات، ویژگی های جدید خدمات،اقتصاد خدمات، بازاریابی خدمات.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک