چکیده :

هدف این مطالعه تعيين ميزان شكاف كيفيت خدمات آموزشی دردانشكده فنی مهندسی دانشگاه آزاد واحد اهر می باشد. تحقيق حاضر با توجه به هدف از نوع تحقيقات كاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده ها جزء تحقيقات توصيفی )غيرآزمایشی( از نوع پيمایشی ومطالعات مقطعی است. دراین مطالعه، نمونه پژوهش 72 نفر از دانشجویان بودندكه به صورت تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه ی SERVQUAL بود. نتایج نشان دادكه در هر پنج بعد خدمات شكاف كيفيت وجود دارد. بيشترین شكاف كيفيت در بعد پاسخگویی مشاهده شد. براساس نتایج، انتظارات دانشجویان فراتر از درك آنها از وضعيت موجود بود.

کلید واژگان :

كيفيت خدمات ،كيفيت خدمات تحصيلات تكميلی، مدل سروكوال، تحليل عیوب و شکاف



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک