فضاي مجازي، نقش و جايگاه مصرف كنندگان را در دنياي تجارت به كلي دگرگون ساخت. دسترسي آسان به اطلاعات، امكان مقايسه ي سريع محصولات و بسياري از امكاناتي كه اينترنت در اختيار مصرف كنندگان قرار داده است، قدرت مصرف كنندگان را به مراتب بيشتر ساخته است.امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا مردم خود را درگیر خریدهای مختلف نمی کنند بلکه در خانه و تنها با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت دریافت می کنند.آمارها نشان میدهند که طی سالهای 2002-2003 رشد اینترنت در اکثر کشورها به شدت رشد یافته است. در اين ميان تنها كساني مي توانند در دنياي رقابت باقي بمانند كه بتوانند بيش از پيش مشتريان خود را راضي نگه دارند و اين مهم تحقق نمي يابد مگر با شناخت هرچه بيشتر مشتريان و تلاش براي فردي سازي كالاها و خدمات،مقاله حاضر با مدل لی لیو سیوتین به بررسی عواملی می پردازد که در نهایت منجر به تمایل به خرید اینترنتی میشود.
کلید واژگان :خرید اینترنتی، فضای مجازی،تمایل به خرید
ارزش ریالی : 200000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 5143111398186466
- سال انتشار : 1390
- نوع مقاله : چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : مجله توسعه مهندسی بازار
- برگزار کنندگان : مجله توسعه مهندسی بازار
- تاریخ ثبت : 1394/02/19 00:09:41
- ثبت کننده : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
- تعداد بازدید : 415
- تعداد فروش : 0