چکیده :

با توجه به اهمیت روزافزون و بسیار بالای وظیفه خرید در سازمان‌های مختلف، این مقاله با پرداختن به موضوع خریدهای‌ سازمانی و ارائه مفاهیمی از قبیل خرید سازمانی، اهداف خریداران‌ سازمانی، فرایند خرید سازمانی، تصمیم‌گیرندگان در فرایند خرید سازمانی، عوامل تأثیرگذار در فرایند خرید سازمانی و همچنین با پرداختن به موضوع خریدهای دولتی و ارائه انواع مدل‌های‌ موجود در زمینه خریدهای سازمانی و دولتی بر آن است تا اهمیت‌ این موضوع را بار دیگر در سازمان‌ها به خصوص سازمان‌های‌ دولتی متذکر شده تا مدیران خرید و تدارکات در این سازمان‌ها با مباحث جدید در این زمینه آشنا شده و بتوانند از این تئوری‌ها در فرایندهای خرید خود استفاده نمایند. در پایان نیز توصیه‌های‌ سیاستی برای مدیران خرید ارائه شده است.

کلید واژگان :

خرید سازمانی، خرید، دولتی، الگوهای خرید، تدارکات دولتی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک