چکیده :

از آنجایی که بازاریابی سنتی در مقابل شیوه های جدید بازاریابی رنگ می بازد می توان از رویکردهای جدید بازاریابی جهت شناساندن خدمات به مشتریان بالقوه سود جست. بازاریابی ویروسی یک استراتژی بازاریابی است که مردم را به بازگوکردن پیام بازرگانی شما به دیگران برمی انگیزد و با رشد شبکه های اجتماعی در اینترنت اهمیتی چندین برابر پیدا کرده است. در این پژوهش مروری با مطالعه چارچوب نظری موضوع، به منظور بررسی چگونگی استفاده از بازاریابی ویروسی در حوزه بازاریابی، ابتدا مفاهیم مربوط به بازاریابی ویروسی بیان شده است و در انتها به چگونگی استفاده موثر از بازاریابی ویروسی اشاره شده است.

کلید واژگان :

بازاریابی، بازاریابی ویروسی، صنعت خدمات



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک