چکیده :

هدف از این پژوهش بررسی نقش فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در بهبود یادگیری مطالب درسی به دانش آموزان بود. این تحقیق از نوع علّی یا پس از وقوع و به شیوه کتابخانه ای و اکتشافی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق را کلیه کتابها و مقالات علمی مرتبط با موضوع تشکیل میدهد. نتایج نشان داد فضای مجازی در بین دانش آموزان و معلمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده، لذا استفاده از فضای مجازی در کنار کتابهای درسی برای درک مفاهیم پیچیده درسی بسیار مفید خواهد بود ولیکن نباید از معایب استفاده بیش از حد آن غافل بود زیرا نتیجه معکوس داشته و سبب افت تحصیلی دانش آموزان میگردد، ولیکن استفاده از آموزشهای مجازی موجب کاهش اتلاف زمان و یادگیری حداکثری و بدلیل همراه داشتن رسانهها میتوانند نیازها را به خوبی بر طرف نمایند.

کلید واژگان :

فضا مجازی، یادگیری، دانش آموزان.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک