چکیده :

سنتز پژوهي حاصل با هدف بررسي نقش هوش مصنوعي و برنامه درسي منعطف در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش نگارش شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف كاربردي و از نظر نحوة گردآوري دادهها كيفي است كه با روش پژوهش كتابخانهاي، از نوع مطالعات ثانوي و سنتز پژوهي است. اين پژوهش در راستاي بررسي هوش مصنوعي و برنامه درسي و نقش آنها در سند تحول بنيادين انجام گرفته است. جامعة اين پژوهش مقالات منتشرشده در منابع اطلاعاتي، مجلات و نشريات معتبر داخلي، مانند و همچنين بانكهاي اطلاعاتي معتبر خارجي، مانند Noormags , CIVILIKA SID, ELSEVIER, Springer, Scopus, sciencedirect, ProQuest, Scholary Journal ميباشد كه ٣٢٥ مقاله مرتبط در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتي كه با سؤال و هدف پژوهش، عنوان پژوهش، چكيده، محتوا و روش پژوهش تناسبي نداشتند، در چند مرحله حذف شدند. دست آخر ٣٠ مقاله وارد سنتز پژوهي شد و مورد بررسي دقيق قرار گرفتند

کلید واژگان :

هوش مصنوعي، سند تحول بنيادين، برنامه درسي منعطف.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک