طی سال ها اخیر شاهد افزایش روز افزون توجه به فعالیت های پیشبرد فروش به عنوان عنصری از آمیخته ترفیعی و ترویجی بوده ایم و این روند رو رو به رشد همچنان ادامه دارد. بطوریکه بررسی ها نشان می دهند که پیشبرد فروش بیشترین سهم در بودجه فعالیت های ترویجی ، تبلیغی و ترفیعی را به خود اختصاص داده است. هدف این پژوهش ، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش فعالیت های پیشبرد فروش در فعالیت های بازاریابی شرکت ها می باشد . این پژوهش از نظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما با در کنار هم نهاندن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنای این پژوهش را تشکیل دهند ، پژوهشی عمدتا توصیفی را انجام دادیم . در این پژوهش ابتدا به بیان مفهوم پیشبرد فروش پرداخته و دلایل اهمیت آن بیان شده است. سپس فعالیت های پیشبرد فروش شرکت ها به دو بخش فعالیت های پیش برد فروش مصرف کننده گرا و کسب و کار-گرا تقسیم شده و در هر بخش به بررسی تفصیلی انواع و ابزار های آن ها پرداخته و در انتها نتیجه گیری از بحث ارائه شده است.
کلید واژگان :فعالیت های پیشبرد فروش، پیشبرد فروش مصرف کننده گرا، پیشبرد فروش کسب و کار گرا
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6141927017371838
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
- برگزار کنندگان : شرکت کارآفرینان دانشگاهی منطقه آزاد انزلی - New Science Series Journals
- تاریخ ثبت : 1393/10/01 21:12:53
- ثبت کننده : ابراهیم فخرائی
- تعداد بازدید : 348
- تعداد فروش : 1