چکیده :

علم بازاریابی و علم سیاست هر کدام به نوبه خود بارها و بارها در طول تاریخ مورد توجه پژوهشگران متعددی قرار گرفته اند،علم بازار یابی به طور مستقیم و علم سیاست به طور غیر مستقیم با اقتصاد کشور در ارتباط است به همین علت در این مقاله ارتباط این دو علم و تاثیرات آنها بر برند مورد بررسی قرار گرفته است.در این مقاله برند ، انواع آن و تاثیر متقابل سیاست و برند از جنبه های مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار داده ایم و هم چنین مبحث برندینگ در ایران به همراه معرفی چند برند مشهور جهانی مورد بحث قرار گرغته است.

کلید واژگان :

برند، سیا ست، بازار یابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک