چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
علم بازاریابی و علم سیاست هر کدام به نوبه خود بارها و بارها در طول تاریخ مورد توجه پژوهشگران متعددی قرار گرفته اند،علم بازار یابی به طور مستقیم و علم سیاست به طور غیر مستقیم با اقتصاد کشور در ارتباط است به همین علت در این مقاله ارتباط این دو علم و تاثیرات آنها بر برند مورد بررسی قرار گرفته است.در این مقاله برند ، انواع آن و تاثیر متقابل سیاست و برند از جنبه های مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار داده ایم و هم چنین مبحث برندینگ در ایران به همراه معرفی چند برند مشهور جهانی مورد بحث قرار گرغته است.
کلید واژگان :برند، سیا ست، بازار یابی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6141934132247305
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همايش مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور قائمشهر
- تاریخ ثبت : 1393/10/02 16:58:42
- ثبت کننده : مجید عموزاد خلیلی
- تعداد بازدید : 299
- تعداد فروش : 0