چکیده :

هدف این تحقیق بررسی رابطه بین سبک های مدیریت مدیران بازاریابی بر اعتماد مشتریان به نام و نشان تجاری می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف به صورت کاربردی و از لحاظ روش انجام تحقیق بصورت توصیفی – پیمایشی می باد. جامعه آماری انتخابی تحقیق مشتریان شرکت زاگرس پوش شهرستان بروجرد بوده که تعداد 315 نفراز مشتریان شرکت زاگرس پوش به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شد و نوع نمونه گیری، نمونه گیری تصادفی بوده است. در اين پژوهش داده‌ها به روش ميداني جمع‌آوري شده و ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق، پرسشنامه استاندارد که توسط تیلور و همکاران (2004) تهیه شده است، می باشد. جهت اطمينان از روايي، پرسشنامه در اختيار اساتيد، صاحبنظران و متخصصين قرار گرفت که نظر آنان نيز مؤيد روايي پرسشنامه بود و برای اثبات پایایی آن ميزان آلفاي كرونباخ پرسشنامه 824% به دست آمده است . نتایج تحقیق حاکی از آن است که: سبکهای مدیریت مدیران بازاریابی با اعتماد به نام و نشان تجاری رابطه معناداری دارند.

کلید واژگان :

سبک های مدیریتی، مدیران بازاریابی، اعتماد، نام و نشان تجاری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک