چکیده :

تحقیق و توسعه در رابطه با مدیریت دانش از ابتدای دهه 90 میلادی به سرعت در حال رشد است و عوامل اجتماعی، اقتصادی و گرایش های فناورانه از این روند حمایت می کنند. با این وجود صنعت گردشگری به طرز شایسته ای قادر به همگامی با این روند رو به رشد و سازگاری با آن نشده است. در این راستا پژوهش حاضر در نظر دارد با بهره گیری از روش کتابخانه ای و مطالعه پژوهش های موجود در حوزه های مدیریت دانش و گردشگری، به بررسی تاثیر ابزارهای مدیریت دانش بر فرایند های گردشگری بپردازد. نتایج پژوهش پیش رو می تواند در جهت ارتقاء عملکرد صنعت گردشگری موثر باشد.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، ابزارهای مدیریت دانش، صنعت گردشگری، فرایندهای گردشگری



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک