چکیده :

نقش مديريت دانش در توليد و توسعه دانش، ارائه راهکار براي جستجوهاي هوشمند، بهره‌برداري بهينه از اطلاعات قابل دسترس و منابع موجود و بالابردن سطح اطلاعاتي بنگاه‎ها در راستاي توسعه مهارت‌ها، از مهمترين اهداف اين مقاله مي باشد. دراينجا سعي شده با بررسي راهکارهاي دستيابي به مديريت دانش موفق و ارزيابي آنها، از نظر موانع انساني و بسترهاي تکنولوژيکي يک نتيجه‎گيري کلي درباره مزاياي برخورداري از يک پايگاه دانش مناسب، در راستاي ارتقا رشد فکري و تجاري انواع بنگاه‎ها حاصل شود و با بسترسازي‎هاي مناسب مي‌توان به تدريج الگوي تعامل بين افراد، فناوري‌ها و فنون را فعال نمود.

کلید واژگان :

مديريت دانش، متدهاي جستجو، ابزارهاي استراتژيك، فناوري اطلاعات و ارتباطات، برتري رقابتي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک