با توجه به تحولاتي كه امروزه در اداره ي سازمان ها و سامانه هاي توليدي بوجود آمده، ابزارها و تكنيك هاي فراواني توسعه يافته و بكارگرفته مي شوند. تفكر ناب كه يكي از مهمترين آنها به شمار مي آيد، به سازماني اشاره دارد كه فرآيندها را بدون اتلاف منابع به انجام مي رساند و يا با صرف منابع كمتر، توليد بيشتري را محقق مي نمايد. تكنيك چابك نيز يكي ديگر از انواع تكنيك هاي زنجيره تامين مي باشد كه به انعطاف پذيري مي نگرد و بر پاسخگويي به تغييرات غيرقابل پيش بيني بازار متمركز است. الگوهاي ناب و چابك امروزه مورد توجه بسياري از شركت هاي توليدي كه به دنبال بهبود در عملكردشان بوده اند، قرار گرفته است. اين پژوهش با هدف تعيين رابطه بين استراتژي هاي زنجيره تامين و عملكرد بازاريابي شركت هاي توليدكننده محصولات غذايي و آشاميدني شهرستان رشت آغاز گرديد.
کلید واژگان :عملكرد- عملكرد بازاريابي- استراتژي زنجيره تامين- استراتژي ناب - استراتژي چابك
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142504720855088
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم
- برگزار کنندگان : دانشکده مهندسی صنایع، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
- تاریخ ثبت : 1393/12/08 17:56:48
- ثبت کننده : محمدرضا تقی زاده جورشری
- تعداد بازدید : 378
- تعداد فروش : 0