هنگامی که بحث توسعه کشورها به میان می آید یکی از مهمترین جهات آن و شاید اولین جهتی که ذهن شنونده را به خود جلب می نماید توسعه اقتصادی آن کشورها می باشد. فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دهههای اخیر به سرعت توسعه یافته است. امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به طور خاص رایانهها و اینترنت، به طور قابل ملاحظهای تجارت را تغییر داده است. همچنین پیشرفتهای فنآوری تحت تاثیر شرکتهای کوچک و متوسط در بسیاری از بخشها است که صنعت صنایع دستی یکی از آنها است. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کسب و کارهای کوچک، به دلیل کمبود منابع مالی و انسانی، به ویژه در کشورهای در حال توسعه چالش برانگیز است. قبل از شروع تجارت الکترونیک میبايست یک برنامه ریزی استراتژیک وجود داشته باشد. عدم برنامهریزی یکی از دلایل اصلی است که کسب و کارهای کوچک را با شکست مواجه میکند. در این تحقیق نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی صنایع دستی مورد بررسی قرار گرفته است.
کلید واژگان :تجارت الکترونیک، صنایع دستی، کسب و کارهای کوچک، فناوری اطلاعات، استراتژی جهانی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142572749943831
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولين همايش ملي مديريت بازرگاني با محوريت کسب و کار هاي کارآفرينانه و اقتصاد دانش بنيان
- برگزار کنندگان : دانشگاه پيامنور
- تاریخ ثبت : 1393/12/16 14:54:59
- ثبت کننده : مرتضی ولی اله پور
- تعداد بازدید : 348
- تعداد فروش : 0