چکیده :

هنگامی که بحث توسعه کشورها به میان می آید یکی از مهمترین جهات آن و شاید اولین جهتی که ذهن شنونده را به خود جلب می نماید توسعه اقتصادی آن کشورها می باشد. فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دهه‌های اخیر به سرعت توسعه یافته است. امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به طور خاص رایانه‌ها و اینترنت، به طور قابل ملاحظه‌ای تجارت را تغییر داده است. همچنین پیشرفت‌های فن‌آوری تحت تاثیر شرکت‌های کوچک و متوسط در بسیاری از بخش‌ها است که صنعت صنایع دستی یکی از آنها است. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کسب و کارهای کوچک، به دلیل کمبود منابع مالی و انسانی، به ویژه در کشورهای در حال توسعه چالش برانگیز است. قبل از شروع تجارت الکترونیک می‌بايست یک برنامه ریزی استراتژیک وجود داشته باشد. عدم برنامه‌ریزی یکی از دلایل اصلی است که کسب و کارهای کوچک را با شکست مواجه می‌کند. در این تحقیق نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی صنایع دستی مورد بررسی قرار گرفته است.

کلید واژگان :

تجارت الکترونیک، صنایع دستی، کسب و کارهای کوچک، فناوری اطلاعات، استراتژی جهانی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک