چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
درچند سال گذشته به دليل مشكلات مختلف اقتصادي اجتماعي و دولتي بودن نظام بانكي و مهم تر ازهمه فزوني ميزان تقاضا برعرضه همواره بانكهاي كشورمشتري مداري و اركان آن را مورد بيتوجهي قرارداده اندو نتوانسته اند به نحواحسن ازبازاريابي نوين استفاده نمايند مردم به علت عدم توجه به بهاندادن به نيازها و خواسته هايشان و ارايه خدمت يكسان و مشابه توسط تمامي شعب بانكهاي كشور هيچگونه انگيزه اي براي مراجعه به شعب بانكها نداشته اند لذا علت مراجعه ي مشتريان به بانكها برطرف كردن نيازهاي ابتدايي شان بود به تعبير ديگر بايد گفت كه درحال حاضر اين مردم هستند كه درخدمت بانكها مي باشند نه بانكها درخدمت مردم .
کلید واژگان :مديريت، ارتباط، مشتري، نظام بانكي
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142606063623695
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین همایش منطقه ای پژوهشها و راهکارهای نوین در حسابداری و مدیریت
- برگزار کنندگان : تنکابن: مؤسسه آموزش عالی شفق
- تاریخ ثبت : 1393/12/20 11:27:16
- ثبت کننده : حسنعلی آقاجانی
- تعداد بازدید : 369
- تعداد فروش : 0