چکیده :

درچند سال گذشته به دليل مشكلات مختلف اقتصادي اجتماعي و دولتي بودن نظام بانكي و مهم تر ازهمه فزوني ميزان تقاضا برعرضه همواره بانكهاي كشورمشتري مداري و اركان آن را مورد بيتوجهي قرارداده اندو نتوانسته اند به نحواحسن ازبازاريابي نوين استفاده نمايند مردم به علت عدم توجه به بهاندادن به نيازها و خواسته هايشان و ارايه خدمت يكسان و مشابه توسط تمامي شعب بانكهاي كشور هيچگونه انگيزه اي براي مراجعه به شعب بانكها نداشته اند لذا علت مراجعه ي مشتريان به بانكها برطرف كردن نيازهاي ابتدايي شان بود به تعبير ديگر بايد گفت كه درحال حاضر اين مردم هستند كه درخدمت بانكها مي باشند نه بانكها درخدمت مردم .

کلید واژگان :

مديريت، ارتباط، مشتري، نظام بانكي



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک