چکیده :

هدف این پژوهش بررسی رابطه بين مهارتهای زندگی با ميزان اضطراب دانشجویان دانشگاه سيستان و بلوچستان می باشد.جامعه آماری شامل کليه دانشجویان دانشگاه سيستان و بلوچستان در سال تحصيلی 29 29 می باشد که با - استفاده از روش نمونه گيری تصادفی ساده و براساس فرمول مورگان تعداد 583 نفر به عنوان انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامههای سنجش مهارتهای زندگی یاراحمدی ) 9583 ( و اضطراب آرون بک استفاده شد. برای تحليل فرضيات تحقيق از آزمون ضریب همبستگی پيرسون استفاده شد.

کلید واژگان :

مهارتهای زندگی، اضطراب، دانشجویان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک