چکیده :

پيشرفت هاي اخير در عرصه تكنولوژي با افزايش شك و شبها نسبت به اثربخشي استراتژي هاي آموزشي در نظام هاي آموزشي كنوني شده است. هدف اين مقاله توصيف سيستمي براي تغيير خواهد بود تا ميزان استفاده فرهنگيان از تكنولوژي اطلاعات در فرايند آموزش و پرورش را افزايش دهد فرض اساسي آن است كه دليل عمده شكست تكنولوژي اطلاعات در اصلاح نظام آموزش و پرورش نه در تكنولوژي، كه در رهبري آموزشي است .علي رغم اين كه خيلي ها با اين ديدگاه موافقند اما سيستم هاي بسيار كمي موضوع رهبري آموزشي را در عمل مورد توجه قرار داده اند. اين مقاله تلاش خواهد كرد در كنار بررسي نقش ها و مسوليت هاي رهبر آموزشي به بررسي نقش او در يگانه سازي تكنولوژي با بهبود آموزش و يادگيري بپردازد .

کلید واژگان :

تكنولوژي آموزشي، تكنولوژي اطلاعات، رهبري آموزشي، آموزش و پرورش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک