چکیده :

پژوهش حاضر توصیف یادگیری الکترونیکی و بررسی مفهوم جهانی شدن در آموزش و پرورش می باشد. مواد و روش¬ها: این پژوهش با توجه به اهمیت موضوع، درصدد توصیف وضعیت آموزش الکترونیکی و پدیده جهانی شدن در کشور است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای استفاده شده است. نتایج: نتایج تحقیق نشان می دهد وضعیت مولفه قابلیت استفاده شدن و تعامل و مولفه ی انگیزش از مولفه های اصلی آموزش الکترونیکی در سطح مطلوبی قرار دارد. نتیجه گیری: جهانی شدن به عنوان یک پارادایم اصلی در دوران حاضر، همه شئون زندگی بشر را دستخوش تغییر کرده است.فرایند جهانی شدن و یادگیری الکترونیک جامعه ما را بویژه از نظر آموزش و پرورش تحت تاثیر قرار داده است.

کلید واژگان :

یادگیری الکترونیکی، جهانی شدن، نظام آموزشی، ایران



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک