هدف تحقيق حاضر رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مي باشد. برای این منظور کیفیت خدمات الکترونیکی بر اساس نظریه زتهامل، پاراسورامان و مالهوترا در هفت بعد؛ کارآیی، قابلیت اتکاء، تأمین سفارش، حفظ اسرار شخصی، پاسخگویی، جبران و تماس تعریف گردیده است. جامعه آماری این تحقیق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به تعداد 9463 نفر می باشد. حجم نمونه آماري با استفاده از فرمول كوكران 370 نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری به صورت تصادفی طبقه ای است. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه می باشد که روايي آن به صورت صوری و پايايي آن به وسیله ی آلفای کرونباخ برای سؤال های پرسش نامه با اعتبار 736/0 مورد تأیید قرار گرفته است. براي آزمون فرضیه تحقیق از آزمون فریدمن استفاده شد. نتايج حاصل بيانگر آن است كه بعد قابلیت اتکاء بیشترین تأثیر در کیفیت خدمات الکترونیکی دانشجویان دانشگاه مورد مطالعه دارد و ابعاد؛ کارآیی، حفظ اسرار شخصی، پاسخ گویی، تأمین سفارش، جبران و تماس در ترتیب بعدی قرار می گیرند.
کلید واژگان :خدمات الکترونيکی، كيفيت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143149908835749
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنگره سراسری فناوری های نوین ایران
- برگزار کنندگان : مرکز راه کارهای دستیابی به توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1394/02/23 11:08:08
- ثبت کننده : دکتر کریم اسگندری
- تعداد بازدید : 399
- تعداد فروش : 0