چکیده :

در محیط رقابتی امروز، آینده از آن کسانی است که مدیریتی کم نقص و کاربردی به ویژه در عرصه مدیریت دانش شخصی و سازمانی داشته باشند. مقاله حاضر با هدف بررسي نقش مديريت دانش بر بهبود فرآیند آموزش دانشجویان دوره روزانه دانشگاه های مادر انجام شده است. در اين مقاله اثر مديريت دانش و ابعاد آن شامل خود مدیریتی، دانش محوری و انگیزش فردی مورد بررسي قرار گرفته است. در این مقاله که به شیوه مروری تنظیم شده است، با کمک منابع کتابخانه ای و متون علمی، ضمن مرور و بررسی راهکارهای بهبود فرایند آموزش دانشجویان از طریق مدیریت بهینه دانش، یکی از راه های مناسب مدیریت دانش فردی در قالب یک مدل پیشنهادی معرفی شده است. به مدیران ارشد دانشگاه های مادر پیشنهاد می شود با اجرای راهکارهای عملی، بستر مناسب جهت بهبود فرایند آموزش از طریق مدیریت دانش فردی دانشجویان، فراهم سازند.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، فرآیند آموزش، بهبود فرآیند آموزش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک